Blog Paula Montal Ikastetxea

Blog Paula Montal Ikastetxea - Fundación Educativa Escolapias

Tratamendu Mekaniko-Biologikoko Planta (Biokonposta)

Gasteizko hiri-hondakinak tratatzeko biokonposta planta Jundizko industrialdean dago. Urtean 125.000 tona hondakin tratatzeko ahalmena dauka.
Planta horretan mekanikoki bereizten da hiri-hondakinen zati organikoa eta, ondoren, biometanizazio bidez (hondakinak biogasa ekoizteko erabiltzea) eta konpostatze bidez tratatzen da.

Eta hori ezagutzera joan ginen. Sekulako bisita izan zen eta ikasleek, nire ustez,  bete zituzten klasean egindakoa.

bio bio2 bio3

5. mailkook AZOKA TXIKI burutuko dugu abeduan eta gure laguntzaz Beningo eskola bati lagundu nahi diogu, bertan jantokia eta eskolako materiala izateko.

Estimada familia:

El próximo 13 de diciembre vamos a celebrar en el Iradier Arena (la plaza de toros) la AZOKA TXIKI.

Imagen 018

La AZOKA TXIKI es una actividad solidaria y con lo que se consiga este año se quiere trabajar un proyecto en Benín (África), donde se construirá un comedor escolar y se comprará material didáctico para la escuela.

Imagen 002Para todo esto, necesitamos los juguetes que tenéis en casa y que ya no se utilizan o se han quedado pequeños para vuestros hijos e hijas. Cuando los traigáis, dejadlos en portería y nosotros nos encargaremos de ellos.

Os seguiremos informando a través de este blog.

Gracias por vuestra ayuda.

Los alumnos de 5º