Blog Paula Montal Ikastetxea

Blog Paula Montal Ikastetxea - Fundación Educativa Escolapias

Habia-kutxak, hegaztiak eta hiri biodibertsitatea

Otsailaren 25an 5. mailako ikasleak egon ginen habia kutxak egiten. Klasean ikasi genuen zein hegazti mota ibiltzen dira gure inguruan. Eta gero gure habia-kutxak egiten hasi ginen. Oso lan dibertigarria izan zen eta oso gustura egon ginen.

DSC_2955

El 25 de Febrero los alumnos de 5º de primaria estuvimos haciendo nuestras cajas-nido. En clase aprendimos que tipo de aves hay en nuestro entorno, y luego nos pusimos manos a la obra a hacer las caja-nido. Fue un trabajo muy divertido y estuvimos muy a gusto.DSC_2952

Bukatu eta gero kalera joateko txanda izan zen. Zuhaitzetan «pértiga» baten bidez jarri genituen gure habia-kutxak. Orain ikusiko dugu gure txorien gustokoa den ala ez.

DSC_2960

Cuando acabamos fue el turno de salir a la calle. Con ayuda de una pértiga colocamos nuestras caja-nido. Ahora solo queda ver si a nuestros pájaros les gustan.