Blog Paula Montal Ikastetxea

Blog Paula Montal Ikastetxea - Fundación Educativa Escolapias

BETI AUKERA BAT DAGO ALDATZEKO

Fuente:javiermegias.com

Beste askok bezala, guk baita, bigarren aukeretan sinisten dugu. Ezin da aurreiritzi bat izan liburu baten azalagaitik. Pertsonekin berdin gertatzen da. Gauzak gaizki atera arren beti egongo da aukera bat hau aldatzeko eta gauzak ondo egiteko. Gaizki egindako gauzetatik ikasten da.

Besteak gugan konfidantza izanda aldaketa errazagoa izango da. Horregaitik gustatuko litzaiguke gugandik duten iritzia aldatzea. 2000 aldiz ez gainditu arren, edota 3 edo 4 aldiz errepikatu arren gu personak gara eta ez giza-hondakinak.

Hasieratik gauzak gaizki egin ditugu. Irakasleei jaramonik egin gabe, klasean hanka sartzen, ikasketak leihotik botatzen… Orain aldatzeko aukera eman digute eta hori ezker zerotik hamarrera pasa dugu.

Hau da gure iritzi testua eta gure oharra hau da:

Naiz eta hainbat ate itxita izan gogoratu leihoetatik ere atera gaitezkela gure bidea jarraitzeko.

FPB-ko 1go maila