Blog Paula Montal Ikastetxea

Blog Paula Montal Ikastetxea - Fundación Educativa Escolapias

LMHko 5. MAILAKOAK GARDELEGIra

El pasado viernes 31 de octubre, los alumnos de 5º EPO fuimos al Depósito Alternativo de Residuos de Gardelegi para conocer qué hacen allí y cómo se recoge y gestiona lo que allí se lleva.

Ostirala zen eta pentsatu ez genuen eguraldiaz autobusa hartu genuen Gardelegira joateko. Hango ardurardunek azaldu ziguten nola kudeatzen diren bertaratzen diren hondakinak (putreen artean, noski) eta zer egiten den sortzen den metano gasarekin eta lixibiatuekin (bai hitzak). Aizu, ze nolako usaina sortzen dute likido horiek!

Gero bertako laborategira pasatu ginen eta han ikusi genuen nola zaintzen duten ingurumena eta zein neurri hartzen dituzten bertako landaredia eta urak ez kutsatzeko.

Bukatzeko ze nolako hondakinak jasotzen diren bertan eta guk, etxean, nola lagundu dezakegun ikusi genuen.

Eta hau dena gure ingurumenari laguntzeko, noski!