Blog Paula Montal Ikastetxea

Blog Paula Montal Ikastetxea - Fundación Educativa Escolapias

CARRUSEL MUSICAL EN LA LUDOTEKA (1 EPO)

El viernes 7 de febrero, los niños y niñas de 1 º de Primaria disfrutamos de una tarde especial, pues la pasamos en la Ludoteka del Centro Cívico de Lakua. No fuimos a jugar, sino que conocimos y tocamos diferentes instrumentos de percusión e hicimos cada uno una sonora maraca con vasos de plástico que decoramos con gomets.

¡Fue una tarde divertida y musical! Además, al volver al colegio nos esperaba el bocadillo solidario de nocilla para reponer fuerzas.

¡Nos lo pasamos superbien!

Ludoteka 1 EPO

Ostiralean, otsailak 7, Lehen Hezkuntzako 1. mailako neska-mutilok arratsalde berezia izan genuen. Lakua Gizarte Etxera joan ginen, baina ez jolastera, baizik eta musika tailerra egitera. Perkusiozko musika tresnak ezagutu eta jo genituen. Plastikozko edalontziarekin maraka bana egin genuen gometsekin apainduta.

Arratsalde dibertigarria izan zen! Gainera, ikastetxera itzultzean, nocillazko ogitartekoa eman ziguten indarberritzeko.

Ludoteka 21 EPO

SUPERONGI PASA GENUEN!!